Job 407 van 1000


Report this listing

Solliciteren



Administratief bediende facturatie


Functie

amen met een hecht team van 3 mensen sta je in voor de boekhouding en bijhorende administratieve taken.

  • Boeken van aankoopfacturen, onkostennota’s en bankuittreksels.
  • Voorbereidingen betalingen leveranciers.
  • Beheer activa, afschrijvingen en budgetbewaking.
  • Opmaak van diverse aangiftes (Intrastat, BTW, Recupel,…).


Je fungeert als back-up van onze financieel manager.

  • Assisteren bij de maand- en jaarafsluit.
  • Uitwerken van maandelijkse rapportages.
  • Opmaak van het jaarlijks budget.
  • Voorbereiden van de fiscale aangifte.
  • Meestreven naar een vlekkeloze eindejaar audit.
  • Opmaak van de jaarrekeningen en verslagen.
  • Creëren en onderhouden van lange termijn relaties met klanten en andere afdelingen


  • Domein: Algemene boekhouding
  • De parameters van de boekhoudsystemen actualiseren (tarieven sociale bijdragen, ...)
  • De wettelijke fiscale en sociale aangiften opstellen en uitvoeren
  • Domein: Analytische boekhouding
  • Commissielonen berekenen
  • De commerciële resultaten controleren en verantwoorden
  • Domein: Leveranciersboekhouding
  • De inkomsten van de onderneming controleren en registreren (invoer van klantenbetalingen, opmaak van facturen, aanmaningen, ...)
  • De facturen, bankafschriften, bewijsstukken coderen en inboeken
  • De afstemmingscontrole op de bankrekeningen uitvoeren
  • De liquide middelen opvolgen en de betrouwbaarheid ervan valideren



Jouw profiel

Wie ben jij?


  • Organisatorisch ingesteld en passie voor cijfers.
  • Communicatief, zelfzeker, punctueel, initiatief nemend.
  • Een teamspeler die de sfeer tip top houdt!
  • Zelfstandig werken aan projecten.
  • Team aansturen bij afwezigheid financieel manager.
  • Doorgedreven kennis van Excel en ervaring met ERP.


  • Telefonische oproepen beantwoorden
    Klanten ontvangen
    Klanten informeren of oriënteren
  • Gegevens met betrekking tot de activiteit van het personeel verzamelen
    De loonberekening voorbereiden
  • Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren
    E-mails behandelen
  • Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
    Documenten doorsturen en klasseren
  • Aangifte doen bij de belastingen (btw, jaarlijkse aangifte van de sociale gegevens, ...)
  • Budgetten van de organisatie opvolgen door afstemmingscontrole op de bankrekeningen, controle van de algemene kosten en van de facturen, ...
  • Verkoopsovereenkomsten opstellen
    Betalingen opvolgen
    Aanmanen bij onbetaalde rekeningen
  • Gegevens van de algemene boekhouding invoeren
    De boekingen registreren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • Documentatie zoeken die verband houdt met de activiteit van de organisatie of de dienst
    Documentatie doorsturen of archiveren

Aanbod

Aanbod

  • Een uitdagende en afwisselende functie binnen een dynamisch bedrijf in volle expansie.
  • Mogelijkheid tot verdere groei en ontwikkeling binnen ons bedrijf.
  • Tal van toffe activiteiten met een hecht team van collega’s.
  • Een mooie verloning aangepast aan jouw kennis en ervaring aangevuld met een aantrekkelijk pakket extralegale voordelen (maaltijdcheques, groepsverzekering, fietsvergoeding)


Ben jij deze persoon? Solliciteer NU! tot snel.

Solliciteren

Customer Contact Oost-Vlaanderen
+32 (0)93 95 11 61
call.gent@itzu.eu

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht